Google Manip Search Results

Φαίνεται ότι η Google “μαγειρεύει” τα αποτελέσματα των αναζητήσεων που πραγματοποιούν οι χρήστες της γνωστής μηχανής αναζήτησης για να προωθεί συγκεκριμένες εταιρείες.

Τι λένε οι αναφορές

Σύμφωνα με αναφορά από το περιοδικό The Wall Street Journal, η Google χρησιμοποιεί διάφορες μεθόδους που της επιτρέπουν να τροποποιεί τα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να προβάλει στους χρήστες αποτελέσματα που αφορούν μεγάλες επιχειρήσεις, ενώ φροντίζει να αποκρύπτει αμφιλεγόμενα θέματα.

Η πρώτη κατηγορία αφορά τη παραποίηση των αποτελεσμάτων στις αναζητήσεις μέσω της Google και έχει να κάνει με το πότε οι χρήστες αναζητούν θέματα που σχετίζονται με επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με την έρευνα του WSJ, μερικές φορές ο αλγόριθμος αναζήτησης της Google θα δώσει προτεραιότητα στις μεγάλες επιχειρήσεις έναντι των μικρότερων, κάτι που φυσικά θα μπορούσε να αποτελέσει μεγάλο πρόβλημα για τους μικρότερους εμπόρους και σίγουρα αποτελεί σοβαρή παραβίαση της αντιμονοπωλιακής πολιτικής που ισχύει στο ελεύθερο εμπόριο.

Αξίζει να σημειώσουμε, ότι η Amazon, η Google, η Facebook και η Apple, βρίσκονται υπό κανονιστική εποπτεία σχετικά με τις τακτικές που ακολουθούν και το πώς αυτές επηρεάζουν τις μικρότερες επιχειρήσεις.

Η δεύτερη κατηγορία, που περιέχει η αναφορά του WSJ, σχετίζεται με το γεγονός ότι η λειτουργία αυτόματης συμπλήρωσης της Google αποφεύγει σκόπιμα ευαίσθητα ή αμφιλεγόμενα θέματα, όπως η άμβλωση ή η μετανάστευση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να διαβάσει κάτι που επιθυμεί ή θα τον βοηθούσε να λάβει γνώση για συγκεκριμένα θέματα.

Η Google αρνείται τα πάντα

Σε δήλωση της, η εταιρεία αρνήθηκε τα πάντα και τόνισε ότι πλέον ο τρόπος λειτουργίας της μηχανής αναζήτησης της είναι ξεκάθαρος και δεν κρύβει περίεργους μηχανισμούς.

Παρόλο που η Google αρνείται κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς του WSJ, σχετικά με την τροποποίηση των αναζητήσεων, δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία βρίσκεται στο επίκεντρο εξαιτίας αντίστοιχων κατηγοριών.

Ίσως να έχει κάνει πιο ξεκάθαρο τον τρόπο λειτουργίας των αλγορίθμων που χρησιμοποιεί, αλλά ακόμη περιέχουν κρυφά σημεία τα οποία δεν αποκαλύπτονται διότι αποτελούν μέρος της “μυστικής συνταγής” της επιτυχίας.

Οπότε, είναι εύλογο συχνά να παρουσιάζονται τέτοιες αναφορές, οι οποίες δεν πρόκειται να πάψουν ποτέ. Τουλάχιστον όχι μέχρι να ξεκινήσει η Google να λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια, όσον αφορά τη μηχανή αναζήτησης της.

Πηγή





Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *